loovezz

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Line Löberg - 17 september 2011 21:02

Jag blir såååå himla trött på att såå många tycker att blondiner är  dumma,snobbiga och fjortisar!!! jag är blondin (som ni säkert vet) och jag är inte dum,snobbig och verkligen INTE fjorre!!!! så ni som läser det här och säger sånt här eller har kompisar som gör det SLUTA och säg till era kompisar!!!!!






seeeeeeen: idag så red jag ut med emma och vi red 2 varv runt dammen och galopperade   Shiela tyckte det var as kul!!! ja med   men sen heeeeeela kvällen har jag känt av att att jag är skit förkyld!!!!!!!! aja imorrn ska vi ha fixar dag på stäket   ska nog sälja lite häst böcker och hjälpa till att måla hinder   och sen (om jag inte blir sämre) ska jag rida markarbete för Nina      aja bloggar nog imorrrn oxå   ses!!!


/Line<333

Presentation


Hej jag Heter Line jag är 12 år och har en egen ponny vid namn Shiela. I min blogg kan ni läsa om mitt liv, vad jag gör,tävlingsförberedelser, tävlingsresultat,kompisar m.m
hoppas ni gillar den!!
Kram Line.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards