loovezz

Alla inlägg under juli 2011

Av Line Löberg - 31 juli 2011 19:55

Idag har jag ridit Wilson   (Kristian Von Krusenstiernas förra häst )

det var ganska häftigt faktiskt att rida en häst som har går VM i dressyr!!!!jag fick rida honom i: Skritt,Trav,Galopp, piaff och passage!!! Det var lite häftigt med Piaff och Passage!!!!

sen åkte vi och badade det var lite kallt i början men sen blev det varmt!! 


vi var även i Ursvik på eftermiddagen/Kvällen och leta bär. Det fanns jätte mkt hela 3 TOMMA burkar!!!! HAHA 

 Nu ska jag äta lite godis sen ska jag nog gå och lägga mig har ont i huvudet  så det blir inte så länge uppe idag tror jag....  

Natti Natti /LIINE


Av Line Löberg - 30 juli 2011 10:43

Godmorgon 

idag ska jag först ut till pånin och Nixon. Ska rida lite på Nixon idag oxå  

Fast jag vill helst rida Shiela  men bara en vecka kvar ungefär!!!! 


Sen kommer lilla släkten på tårta 


aja vet inte vad jag ska skriva nu har lite bloggtorka.... funderar på en bloggpaus för att jag inte har ngt att skriva 


KRAAAAAAAAAAAM /// L'     

Av Line Löberg - 29 juli 2011 23:41

Haha tjatar as mkt ja vet men nu har jag 43 st underbara läsare!!!  




KRAAAAAAAAAM /// L'

Av Line Löberg - 29 juli 2011 23:00

Tja! 

Idag har jag och mamma ätit Kräftor till middag!!! supergott!! 

vi har även tittat på lite tävlingar i slutet av September (jag hoppas  hon är startklar då ) Oktober och  November. Det finns i December oxå men då är det så kallt att jag inte vill tävla!!! 

Sen i Februari 2012 (vet långt kvar men ändå!!!) så är det en tävling på Stäket as praktiskt!!!


juuuuste har jue inte berättat att 1 Oktober (kanske innan) flyttar jag Shiela till Stäket!!! men kommer att sakna många från Norrby !!!


KRAAAAAAAAAAAAAAAAAM /// L'

Av Line Löberg - 29 juli 2011 21:45

TJA!!!!

nu har jag 3 dagar i rad haft besökarrekord!!!

Onsdag : 12 st

 Torsdag : 22 st

 Fredag : 37 st (än så länge)


sjukt glad för detta eftersom att jag tror att flera st son läser kommer tillbaka igen    


 KRRRRAAAAAAAM // L'

Av Line Löberg - 29 juli 2011 11:41

Tja!

nu har jag suttit och klistrat ihop en header!!!vad tycker ni??? jag tyckte den blev skit fin!! ni får gärna kommentera vad ni tycker!!! eller om ni har frågor om den t.ex vilket programden är gjord i m.m


ska strax gå ut med vovven  

sen får vi se....



puss o kram skumbanan 

//// |_!n3

Av Line Löberg - 28 juli 2011 23:05

Nu hjälpte pk mig att fix en liten header jag ska göra om den men den här får duga för tillfället   


på bilden är det jag som rider Shiela på Ängen innan hon blev sjuk 


men jag kommer att ta nya bilder när hon sätts igång och jag lovar att hon går finare nu 


här kommer en bild från falsterbo  ska lägga ut fler men orkade inte idag har ju massor av tid imorron 

      inte så bra men jag har en vanlig lite kamera  





Av Line Löberg - 28 juli 2011 21:16

Tja igen! 

kommer att ha frågestund varje Fredag mellan 5 och 7



Har du en fråga om mig,mitt liv,min ponny m.m???? ställ den!!!!


KRAM// |_!n3

Presentation


Hej jag Heter Line jag är 12 år och har en egen ponny vid namn Shiela. I min blogg kan ni läsa om mitt liv, vad jag gör,tävlingsförberedelser, tävlingsresultat,kompisar m.m
hoppas ni gillar den!!
Kram Line.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards