loovezz

Alla inlägg den 3 september 2011

Av Line Löberg - 3 september 2011 22:49

Har seriöst finaste ponnyn i världen 

red lektion för Nina  idag och så fiiiiin hon var!!!!!!!! hon har ALDRIG varit så fin med mig!!!!! as nöjd!!!!!!!         TACK NINA!!!!!!!! kommer nog ta med kameran nästa gång och be mamma ta lite bilder!!!!  


// Line<333

Av Line Löberg - 3 september 2011 11:05

Tja sry för lite dålig uppdatring men i onsdags var jag i skolan sen hos Fanny (kompis) sen hem o bytte om sen direkt till stallet packade det sista och mitt skåp!!! och i torsdags så var jag i skolan åkte till brommaplan direkt efter skolan och mötte Kicki (äger mammas medryttar häst) som jag åkte till stallet med. Sen när jag kom till stallet hade det spö regnat och haglat så det var ganska blött och när jag skulle hämta Shiela så hade hon tagit ett ler bad hon var bokstavligen brun grå över hela kroppen!!! så hon åkte direkt in i spolspiltan då efter typ 15 min var hon nääästan helt ren då fick hon torka lite sedan tog jag på transport skydd och så sen lastade vi och åkte till stäket!!! hon var jätte snäll!!! hon fick gå in i boxen och äta medans vi åkte o lämnade släpet när vi kom tillbaka bordtade jag henne noga och gosade med henne   och igår var jag i skolan sen i stallet då´red ja med julia och sen på dressyr banan  hon var jätte fin!!!! idag vet ja nt vad jag ska göra.... vi får se helt enkelt !!

men iaf så här kommer en bild bomb från Öland:

    stugaan :)   mini house + grill   frammifrånframmifrån :)     svart typ.....   mycke våger var det och stoooora!!!   långe erik   mamma fick en stoor sticka i foten men efter ca10 min sammarbete fick vi ut den!!!!     fras knas <3     långe erik :D     på stranden    hmmm vad finns här tro?????       mminigolf på shemat på "böda camping"   Wiiie bollen flyyyyyger :D :D       mååååååååååååååååål!!!!!!   hmm... Frasse vet vem man ska lära sig av... : Zaga...!!!   gör sig redo att attackera bollen....       Gullig :)   Mamma på språng!!!  bollen????ja kusinen är som han är.....     han som spela golf på heltid kom sist.....   ??????          ice hotel är mitt!! mohahahabädd soffa min säng låg under!!!! :) haha     Böda beatch !!!!!   varmt för knas           monopol Sverige!!!!!!! wiiie   fotboll på Schemat    jaaaaag och halv kusin   mästerfotograf!!!   :)   gräshoppa på besök och intresserade kusiner...   kaffe från M haha foto: jaag fett stolt asså!!!



aaaaa det var nog de flesta orkar nt ladda upp fler är  jätte förskyld

puzz

//Line<33

Av Line Löberg - 3 september 2011 10:44

bildbomb påväg     

Presentation


Hej jag Heter Line jag är 12 år och har en egen ponny vid namn Shiela. I min blogg kan ni läsa om mitt liv, vad jag gör,tävlingsförberedelser, tävlingsresultat,kompisar m.m
hoppas ni gillar den!!
Kram Line.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards