loovezz

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Line Löberg - 9 augusti 2011 11:43

TJA   

Nu är jag tillbaka från min blogg paus 

jag har lxm inte haft så mkt att skriva om...

på Torsdag eller Fredag så åker jag till Ulricehamn  och på Söndan blir det Öland!!!!   jag vet inte om jag kommer att kunna blogga  från Öland annars så får vi se vad jag gör om bloggen är tom hela veckan eller om jag kommer att ha tillgång till data. Då kommer jag att blogga ofc!!!  jag kommer att ta massor med bilder hoppas jag så jag kommer att lägga upp. jag kommer denna vecka kommer jag lägga upp olika bildbomber hehe... En om Falsterbo, En om Sommaren  och när jag kommer hem en om Öland  


aaaaa det är väl inte mkt att skriva.....  men jag kanske kanske kastar in ett inlägg i kväll. 


Juuuuuste  idag ska jag rida Shiela!!!!   ska bli sååå kul!!! som jag har läängtat!!!!!!    


aja ska gå ut med vovven nu tror jag    


Puss och Kram Skumbanan

//Line  

Presentation


Hej jag Heter Line jag är 12 år och har en egen ponny vid namn Shiela. I min blogg kan ni läsa om mitt liv, vad jag gör,tävlingsförberedelser, tävlingsresultat,kompisar m.m
hoppas ni gillar den!!
Kram Line.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards