loovezz

Alla inlägg under juli 2011

Av Line Löberg - 28 juli 2011 21:03

tja! 

idag har jag haft hela 15 underbara läsare   

tack för att ni läste fortsätt med det!!! det är bara roligt om ni gillar bloggen!!!



kommentera om ni vill vara med i veckans blogg!!!!


juste är med i en tävling då jag kan vinna 3 headers!!!!

kolla hennes blogg:http://satsandehoppryttaree.bloggplatsen.se/

det var hon som ägde Shiela innan mig det är så kul när man kan hålla kontakt med tidigare ägare då kan jag fråga henne om jag får problem o så hon är supersnäll   

Av Line Löberg - 28 juli 2011 13:23

tja! 

Igår hade jag besökarrekord  i bloggen 12st! vet inte många men det är knappt ngn som läser!!! så ni som läser detta fortsätt att läsa bloggen!!! bloggar i stort sätt varje dag!! tipsa gärna andra om bloggen oxå och om ni kommenterar eran egen blogg så läser jag den gärna!!


kommer börja med veckans blogg!!! vill du vara med?? kommentera din blogg då!!!


Kram // |_!n3

Av Line Löberg - 27 juli 2011 22:10

tja! idag har jag födelsedag!!  

på morronen så fick jag:

 En bok - Drömmen om en häst.

 Present kort - Cubus.

 Vit T-shirt - NEW YOKER.

 Svarta ridstövlar - Horze

 Vit vinterjacka - Gekås Ullared


Och sen på Förmiddan åkte jag o Mamma till stallet då Fick jag rida Nixon (mammas medryttar häst) då Shiela fortfarande inte är i gång  

Sen åkte vi hen gick ut med vovven så han fick bada lite i värmen typ 25 grader idag, i skuggan!!!  sen åkte vi till Blockan (BrommaBlocks)  och så shoppade jag loss!! Lite ialla fall

 Cubus - 4st tröjor (29kr st!!!!) och Lösnaglar som man kan ta av efter en dag eller två  valiga med vit länst ut och en smal silvrig rand över det vita (extra korta.

 Panduro - en avlång låda, 15st ljusblå pärlor och båa häft grejer som jag ska pynta med.

 Kicks - Lösnaglar, vanliga m vitt längst ut, precic under några vita prickar som slutar med en rosa blomma  (Långa)

 bilder på allt kommer sen!!!


KRAAAM ///|_!n3

Av Line Löberg - 25 juli 2011 14:49

Juuuuuuste jag vet inte riktigt när men typ nästa vecka kommer Ida och Ebba!!!! skiit kul!!!!!!!!!!!! då kan Ida och Ebba förhoppningsvis hjälpa mig med en header jaaaaaaaaaaaaaa!!!!  

Av Line Löberg - 25 juli 2011 14:27

Tja allihop   

Nu är jag hemma, eller igår men då orkade jag inte blogga  

aja på onsdag fyller jag år!!!!  längtar!!!



om 2 veckor ska jag sätta igång Shiela!!!! mamma min medryttare Ida och hennes mamma var på Kliniken i Tisdags (mer om det kan ni läsa på hennes blogg Zannekim.blogg.se sök: Sheila och Valle) Längtar skit mkt!!!!


förlårt för ett SJUKT meningslöst inlägg men jag vet inte vad jag ska skriva!!!

Av Line Löberg - 19 juli 2011 12:46

Nu ær jag i Norge 

har varit i Skien sen søn men idag ska vi ut på "Hytta" (landet på Norska) och kanske åka båt!!! 

 Idag har Shiela varit hos veterinæren før kotledsinflammationen mamma har inte ringt æn så jag vet inte hur det har gått men då bloggar jag!!


aja ses senare    

Av Line Löberg - 16 juli 2011 17:25

nu ska jag packa ska ju tilll Norge imorron  

Av Line Löberg - 15 juli 2011 21:15

har inte bloggat p.g.a att jag var hemma mån då var jag i stallet en stund sen åkte vi till mormor för att hämta marsvinen... sen när vi kom hem packa vi lite snabbt och åkte till landet  

vi var på landet till ons kväll då var jag uppe lite duscha  och gick och la mig  

På torsdan så åkte vi en snabbis till stallet för att få nyckel till en transport vi skulle låna på eftermiddan! sen tittade vi lite när ebba red sin nya ponny Fix Victoria "Vickan", det såg skiit fint ut!!! sen åkte vi med mammas kompis Lena och hennes dotter Veronica till Karlshem!! för det skulle kanske hyra ponny och då passade jag ju såklart på att hälsa på Indigo plutt!!!!!  

på eftermiddan så skulle vi på återbesök med Shiela hon var så sjukt snäll idag oxå!!! går rakt in i transporten och står nästan helt still när veterinären böjer inför  böjprov  snällare ponny får man leta efter!!!! men var dock lite lat  på longeringen... (?) men ja veterinären var lite kLnasig han sa att (Shiela hade reagerat på böjprov) antingen behandlar vi, eller så sätter ni igång henne! men vi voílle ju veta:är hästen frisk eller sjuk??? lxm.. men nu har vi en tid på Solvalla på tisdag då ska de få kolla och avgöra om hom behöver behandlas eller   inte...

men iaf så  åker jag till min Pappa på söndag i Norge  ska bli roligt!!!


venne vad jag ska skriva nu men jag kommer säkert att kunna blogga i Norge vi har ju internet!!! jippi!!!


men jag bloggar imorron!!!

ha det bäst flodhäst!!!

/LIINE

Presentation


Hej jag Heter Line jag är 12 år och har en egen ponny vid namn Shiela. I min blogg kan ni läsa om mitt liv, vad jag gör,tävlingsförberedelser, tävlingsresultat,kompisar m.m
hoppas ni gillar den!!
Kram Line.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards