loovezz

Direktlänk till inlägg 24 juni 2011

:(

Av Line Löberg - 24 juni 2011 01:06

  x1000000 det var sista gången pallar inte med dig lägre att svika en kompis 1 gång är 1 gång för mycket och du har gjort det mer än 1 gång.......  



Sorry för min sorgliga början jag är lite ledsen bara på en "kompis" men aja sånt är livet    

idag har jag varit med Linn hon och hennes pappa kom och hämtade mig i det härliga vädret-ÖSREGN!!!! vi åkte med (jag och linn) hennes pappa ngn stans vet nt vart    sen skulle vi äta. Jag och Linn bestämde pizzeria Rainbow mmmm!!!!

sen åkte vi hem till henne och jag hjälpte henne att packa (hon åkte med finnlandsfärjan i kväll) och sen gick vi ut med hennes hund Morris!!! 

sen åkte vi till Vällingby och Linn shoppade lite (hade nt pengar med mig) sen åkte jag hem och vi (jag och mamma) till stallet och jag hade typ världens lerigaste påni benen var typ bruna istället för vita... sen red jag på volten en stund hon var skiiit fin ända tills jag skulle fatta galopp i höger varv det var jobbit då bockade hon och sparkade bakut  bus ponny!!! sen spolade jag hennes ben och hon fick gå in i boxen och äta EM kraften. Sen var det dags för betes släpp...!!!! det gick jätte bra hon och några av de andra hästarna rejsade ett tag sen fick hon en "beskyddare!-Nixon som mamma rider.HAHA hon sparkade mot honom för att hon inte ville ha honom där   men har brydde sig inte och följde efter henne som en liten hund HAHA gulle!!!!!

aja bloggar om midsommar i dag blir det ska ta bilder oxå!!!! 


puss och kram skumbanan sov gott!!!

/LIINE  

 
 
Ingen bild

ebba stallet

24 juni 2011 13:32

Heej mitt hjärta!!! det var väl inte mig du skrev om att du har blovit sviken? <3 <3Älskar dig det vet du!!! men Totte åker om en vecka så det är ganska jobbigt för mig! :( FÖRLÅT om det är jag!! Vet du hur mycket jag älskar dig?????? <3 <3

Line Löberg

11 juli 2011 11:46

neeeej!!!!!!!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Line Löberg - 8 oktober 2011 19:57

tja undrar ni vart jag har tagit vägen?? har startat en ny bloooogggg !!!    här: http://lifephotos.bloggplatsen.se   kolla in den!!!! kommer nog inte uppdatera så mkt här så... hoppas ni gillar den!!!     lööööööve /Line<333 ...

Av Line Löberg - 22 september 2011 21:55

hej! har inte bloggat så mkt för att jag inte har haft ngn data provade att blogga från mobilen men bloggplatsen ville inte publicera inlägget   var ju borta igår på begravning till min mammas farmor (gammelfarmor) -som blev 103 år!!!!! skojar inte!!...

Av Line Löberg - 18 september 2011 19:51

Tja!! idag har jag varit i stallet heeeeeeeeeeeeela dan   vi hade först fixar dag så jag o nåra till målade hinder till träning. Vi "barn" målade ett "zebrahinder" och ett "ponnyhinder" jag o åsa (kompis) fick stanna kvar och måla det sista på hi...

Av Line Löberg - 17 september 2011 21:02

Jag blir såååå himla trött på att såå många tycker att blondiner är  dumma,snobbiga och fjortisar!!! jag är blondin (som ni säkert vet) och jag är inte dum,snobbig och verkligen INTE fjorre!!!! så ni som läser det här och säger sånt här eller har kom...

Av Line Löberg - 16 september 2011 22:14

Nu är veckans blogg avgjord!!! och vinnaren är: Ida med Zannekim.blogg.se!! Kommentar: bra uppdatering och inte massa onödiga inlägg!!! skriver om olika saker och roliga saker att läsa!!   Alla andra har oxå JÄTTE FINA bloggar och jag skull...

Presentation


Hej jag Heter Line jag är 12 år och har en egen ponny vid namn Shiela. I min blogg kan ni läsa om mitt liv, vad jag gör,tävlingsförberedelser, tävlingsresultat,kompisar m.m
hoppas ni gillar den!!
Kram Line.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards