loovezz

Direktlänk till inlägg 16 juni 2011

Mitt häst liv :)

Av Line Löberg - 16 juni 2011 21:18

Hejsan!! 

nu ska jag berätta lite om mitt hästliv!!

  1. jag är 5 år och har längtat efter att börja rida.Jag börjar på Elfviks ridskola och har lite otur... efter några ggr så när jag rider LÄGGER sig hästen ner och RULLAR sig!!! när jag sitter på bara helt plötsligt!!! andra gången så red jag en liten shettis som bockar av mig!!!
  2. jag blir medryttare på en C-ponny som heter Eskil anledningen till det är att mamma rider en annan häst som äger dem och ett helt gäng andra hästar
  3. börjar på en Islands hästs ridskola med bara islandshästar!!!
  4. börjar på Järfälla ridcenter rider där en termin bara för jag tyckte den var dålig!!!
  5. blir medryttare D-ponnyn donna är nu 10 år och älskar henne men slutar för en person jag typ hatar tar henne på foder 

Börjar till våren på upplands-bro och gillar det jätte mycket går på extra kurser och på sommarens slut 2dagars ridläger jätte kul!!! och går även nästan hela ht men i mitten på terminen hyr jag Älskade Indigo från Karlshems gård hyr honom hela vintern och våren börjar prov rida på våren oxå hittar först en ponny som heter Mr Black men han går inte igenom besiktningen   men sen hittar jag en ny ponny som kallas Bonnie men hon blev såld till nånon annan (prov red skiiiiiit mång fler de här är bara de jag fastnade för )   sen efter ett tag provred jag Shiela och jag smälte dirrekt helt underbar!!! hon går igenom beiktningen U:A (utan anmärkningar) då har jag ju Indigo oxå och I LOVE HIM!!!


men aja det var typ allt finns säkert mer men kommer inte ihåg just nu 


Bye Bye 


Loove LIINE  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Line Löberg - 8 oktober 2011 19:57

tja undrar ni vart jag har tagit vägen?? har startat en ny bloooogggg !!!    här: http://lifephotos.bloggplatsen.se   kolla in den!!!! kommer nog inte uppdatera så mkt här så... hoppas ni gillar den!!!     lööööööve /Line<333 ...

Av Line Löberg - 22 september 2011 21:55

hej! har inte bloggat så mkt för att jag inte har haft ngn data provade att blogga från mobilen men bloggplatsen ville inte publicera inlägget   var ju borta igår på begravning till min mammas farmor (gammelfarmor) -som blev 103 år!!!!! skojar inte!!...

Av Line Löberg - 18 september 2011 19:51

Tja!! idag har jag varit i stallet heeeeeeeeeeeeela dan   vi hade först fixar dag så jag o nåra till målade hinder till träning. Vi "barn" målade ett "zebrahinder" och ett "ponnyhinder" jag o åsa (kompis) fick stanna kvar och måla det sista på hi...

Av Line Löberg - 17 september 2011 21:02

Jag blir såååå himla trött på att såå många tycker att blondiner är  dumma,snobbiga och fjortisar!!! jag är blondin (som ni säkert vet) och jag är inte dum,snobbig och verkligen INTE fjorre!!!! så ni som läser det här och säger sånt här eller har kom...

Av Line Löberg - 16 september 2011 22:14

Nu är veckans blogg avgjord!!! och vinnaren är: Ida med Zannekim.blogg.se!! Kommentar: bra uppdatering och inte massa onödiga inlägg!!! skriver om olika saker och roliga saker att läsa!!   Alla andra har oxå JÄTTE FINA bloggar och jag skull...

Presentation


Hej jag Heter Line jag är 12 år och har en egen ponny vid namn Shiela. I min blogg kan ni läsa om mitt liv, vad jag gör,tävlingsförberedelser, tävlingsresultat,kompisar m.m
hoppas ni gillar den!!
Kram Line.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards